Известие

Collapse
No announcement yet.

145 1.4 туин спарк, помогнете!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от sudo
    Има ли гориво в тръбичките или да дърпам смело?
    Няма гориво но ако избягат парите от кутията после ще имаш известно време нестъбилен празен ход докато запълни наново колкото му трябва за нормална работа. Моя клапан в нормално положение не е затворен на тотал пуска съвсем малко.Ако някой си играе със системата нека пише дали и неговия е така
    Стискат се бутончетата в "щуцерите" и се разкачат тръбичките
    97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

    .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от genata83
      никои ли не може да помогне? имам предположение че поплавака е изкривен,и за това просто не показва вярно на таблото.
      Може ли да е от това?
      Понеже стана малко оф топик темата, мисля, че сондата в резервоара е заминала
      97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

      .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

      Comment


      • #18
        Ех бат Йонкоооооо....за мен тва е дясното колело, т.е. посоката се определя от посоката на движение на автомобила Разбрахме се де!
        Е както стана ясно трябва да се маха подкалника.
        Mitsubishi Outlander
        Mitsubishi Space Star
        Daihatsu Terios

        Comment


        • #19
          тва шото йонко е англичанин бе а не прос кат вазе
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #20
            Всичкото това свистене от капачките на лош бензин ли трябва да се дължи???

            Понеже имах същия проблем с Бравата преди и сега като взех Алфата ми направи впечатление, че като дойде от германско не свистеше капачката. Е да ама не, днес спрях да зареждам и изфуча като балон мамето му........
            Та бензина на ЛукОйл ли прави тази мизерия на колицата....
            Alfa Romeo 146 ti

            Comment


            • #21
              проблема не е с вентилацията!!! вчера разглобих горивната помпа,и тя е наред!!! остана проблема да е в таблото,но там нямам идея какво да гледам!!! Ако някои се сешта нешто да пише.
              145 1.4 TS 99г

              Comment


              • #22
                Резервоар

                На мен до сега винаги е дърпало на вътре - получава се вакуум в резервоара. Няма логика да бута навън... много странно дали пък грешката не е при мен?!? Логиката е всъщност че би било добре да бута отколкото да се получава вакуум за да може да помага при дъпрането на бензина
                Само този, който не е карал италиански коли - само той не ги харесва...

                Comment


                • #23
                  Re: Резервоар

                  Първоначално публикувано от sirius1980
                  На мен до сега винаги е дърпало на вътре - получава се вакуум в резервоара. Няма логика да бута навън... много странно дали пък грешката не е при мен?!? Логиката е всъщност че би било добре да бута отколкото да се получава вакуум за да може да помага при дъпрането на бензина
                  абе нито налягане нито подналягане трядва да се образува

                  не че е фатално ама се пак би било добре да си промиете вентилацията на разервоарите
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #24
                    Как?Създава такова налягане че едвам си отвивам капачката.Последните 200км карам без капачка и все едно че е друга кола

                    Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

                    Comment


                    • #25
                      И аз имах същите проблеми с вентилацията, понякога даже и помпата не можеше да завърти от вакума, изгорих така една помпа ,новата за тез които не знаят е около 300 лв. така и накрая махнах уплътнението на капачката на резервоара ,понеже до таз кутия с активен въгле мн. трудно се стига а и незнам дали може да се почиства , и сега проблеми няма.
                      146 1.6 twin spark 97 - тотална щета
                      146 1.4 twin spark 97 junior за части
                      146 1.8 twin spark 97 - продадена
                      156 2.4 JTD Q2 Face 04 - настояща

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от teo_gti
                        И аз имах същите проблеми с вентилацията, понякога даже и помпата не можеше да завърти от вакума, изгорих така една помпа ,новата за тез които не знаят е около 300 лв. така и накрая махнах уплътнението на капачката на резервоара ,понеже до таз кутия с активен въгле мн. трудно се стига а и незнам дали може да се почиства , и сега проблеми няма.
                        Хм... Доста хитро Дано да не е вреден този метод. Мисля и аз да го приложа
                        ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
                        sigpic
                        ROVER 200 RF 2.0TDI

                        Comment

                        Working...
                        X